jeudi 20 septembre 2007

THE BLACK HOLE - John Barry



This bootleg version of John Barry's haunting music is enhanced with suites and DVDrip versions of the soundtrack.

Tracklist:

01. Overture (2:23)
02. Main Title (1:42)
03. The Door Opens (3:31)
04. Zero Gravity (5:40)
05. Six Robots (1:54)
06. Durant Is Dead (2:25)
07. Start the Countdown (3:43)
08. Laser (2:11)
09. Into the Hole (4:50)
10. End Title (2:28)
11. Suite (9:53)
12. Main Title (Film Version) (1:40)
13. Overture (Film Version) (2:24)
14. U.S.S. Cygnus Flyby (Film Version) (1:26)
15. Into the Hole (Film Version) (4:23)
16. End Title (Film Version) (2:31)
17. The Black Hole (4:56)

Total Duration: 58:02

6 commentaires:

Mika CHEN a dit…

Merci beaucoup chef ! Surtou de m'avoir fait découvrir ce album. John Barry est tellement prévisible, mais çà fonctionne à chaque fois...

riddim1903 a dit…

Dear Chief,

You really are one of my true blogger heroes. When I visit your blog I know I am guaranteed first class quality and highest of music taste.

I am so very glad that you are out there contributing to the happiness of others.

You're true BROTHER! Long live The CHIEF! MERCI BEAUCOUP MILLIONS OF TIMES!!!

ChiefDundee a dit…

LOL. Thanks!
I'll be back soon with some great new old stuff! hehe ;)

Unknown a dit…

Muito obrigado!!!!
Merci!
Bruno

(Rio-BRASIL)

CinéMan a dit…

L'angoisse de la page blanche!
Tu connais?
J'ai l'impression d'être au fond du trou (noir)!
Je dis ça parce que je suis assis sur mon "Black hole",
(c'est comme ça que je nomme mes chiottes.
Quand tu tires la chasse et que tu les regardes de haut, tu comprends pourquoi).
Histoire de poser une pêche, ça va m'aider à réfléchir à ce que je vais marquer, car c'est vraiment Le trou noir!
Bon voyons.
Et si je commençais par "Mille mercis BARRYton..."

Thurston a dit…

Thank you very much for this!

Rechercher dans ce blog